Viikko-osake Levillä

Levin lomaosake

Jyty Kemijärvi ry omistaa Levillä Kiinteistö Oy Paularinteen huoneistosta Paularinne 2 B (Metsärakassa noin 1 km päässä Hullusta Porosta) 1/6 osan, joka oikeuttaa käyttämään lomahuoneistoa noin 9 viikkoa kalenterivuodessa. Käyttöviikot on ennalta määrätty.

Loma-osake on 49,5 m2 + parvi. Huoneisto on suunniteltu vapaa-ajankäyttöön kuudelle henkilölle, mutta on niin tilava, että jopa kahdeksan henkeä mahtuu majoittumaan. Huoneistossa on tilava olohuone, tupakeittiö, makuuhuone, parvi, pesuhuone ja sauna.

Olohuonetta hallitsee tunnelmaa tuova takka. Vuoteet ovat kaikki laadukkaita runkovuoteita vuodevaatteineen.

Käytännölliseen ja tasokkaaseen varustukseen kuuluvat mm. astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi, jää/viileäkaappi, mikro-aaltouuni, pölynimuri, kahvinkeitin, leivänpaahdin, silitysrauta, CD-radiokasetti-soitin, tv, digiboksi, satelliittikanavat ja autoa varten lämpöpistoke.

Viikko

Aika

Jyty
Kemijärvi
viikko

Jyty
Kemijärvi
vuorokausi

Muut
jytyläiset
viikko

Luettelon
mukainen
viikko / vrk

Viimeinen
hakupäivä

4824.11.-1.12.1503030040030.6.2018

Yhteyshenkilö: Sinikka Maijala, kotinro 040 762 3756.

Varaaminen ja maksaminen

Hae viikkoja taulukon osoittamaan päivämäärään mennessä. Jos samalle viikolle on useampi hakija niin suoritetaan arvonta, jossa ensikertaa osaketta varaavilla on etuoikeus. Kysele vapaita viikkoja pitkin vuotta!

Tehtyäsi varauksen saat vahvistuksen joko heinä- tai  tammikuussa. Saat kulkuohjeen avaimensaantipaikkaan ja majoituskohteeseen. Maksa vuokra kokonaisuudessaan 4 viikkoa ennen vuokra-ajan alkua.

Peruutukset:

Peruutus on AINA tehtävä kirjallisesti Sinikka Maijalalle. Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 28 vrk ennen vuokra-ajan alkamista veloitetaan koko vuokra.

Mikäli varaus peruuntuu sen vuoksi, että asiakas tai hänen lähiomaisensa äkillisesti sairastuu, joutuu onnettomuuteen tai kuolee, jäsen on oikeutettu saamaan rahansa takaisin. Peruutus on tehtävä välittömästi. Peruutuksen syystä on toimitettava lääkärintodistus tai muu luotettava selvitys.

Avaimen luovutus

• Avain haetaan Sinikka Maijalalta kansalaisopiston toimistolta (kirjasto, Hietaniemenkatu 5).
  • Avaimen saa maksutositetta vastaan.
  • Mökkien tarkistuskäynti ajoittuu lauantaisin klo 10-13 väliselle ajalle. Avain on syytä pitää huolellisesti tallessa. Mikäli kadotat  avaimen, veloitetaan kadottamisesta aiheutuvat kaikki kulut. Loman päätyttyä avain palautetaan avaimen luovuttajalle.

Oleskelu lomakohteessa

Lomakohde on käytettävissäsi tulopäivästä klo 14:00:sta lähtöpäivään klo 12:00:een. Lomamajojen vuokraan sisältyvät vuodevaatteet ja perusastiasto ruuan valmistukseen. Ota mukaan omat liinavaatteesi ja siivoa lomamökki vuokra-aikana ja sen päättyessä, ellei toisin ole sovittu. Mikäli siivousta ei varauksen päättyessä ole suoritettu, omistajalla tai huoltajalla on oikeus periä siivousmaksu kaksinkertaisena. Parvitilat on imuroitava, vaikka siellä ei olisi edes oleskeltu.

HUONEISTOT OVAT ALLERGIAHUONEISTOJA EIKÄ NIIHIN SAA VIEDÄ KOTIELÄIMIÄ.