[1-10] [11-20]
Aiheina mm. Megaristeily toukokuussa
1. Työn murrosta kunta-alalla aletaan seurata 2. Ilmoittaudu mukaan työn murroksen seurantaan! 3. Kevan ay-koulutusta eläketurvasta 2019 4. Kuntekon vuoden 2019 palvelut haettavissa
Jytyn jäsentiedote (26.10.2018)
Jyty keskeyttää järjestölliset toimet toistaiseksi
​Miltä työelämä näyttää, kun tämän päivän lapset ovat työikäisiä? Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, mutta me Jytyssä haluamme, että töissä on hyvä olla – nyt ja tulevaisuudessa. Olemmehan toimineet jo sata vuotta valoisan työelämän puolesta.
Hallitus on unohtanut työlainsäädännön valmistelussa täysin työmarkkinaosapuolet eli ne, joita muutokset varsinaisesti koskettavat. Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ihmettelee, miksi maan hallitus kuuntelee mieluummin Suomen Yrittäjät -järjestön vaatimuksia kuin työmarkkinaosapuolia.
Mikäli sote- ja maakuntauudistus toteutuu, koulutus- ja kulttuuripalveluista on muodostumassa kuntien tärkein ja merkittävin tehtävä. Näiden tulevien sivistyskuntien hyvinvointi tarvitsee ennen kaikkea osaavaa ja asiantuntevaa henkilöstöä, jonka työtä arvostetaan – myös palkkauksessa.
MUISTUTUS: YLITYÖ- JA VUORONVAIHTOKIELTO 26.-28.9.2018
Pohjois-Suomen alue 100-vuotis juhlavuoden pyörteissä